Your everything to me - Chapter 6

-Du innan du går sa Harry
-Mm?
-Jag skulle typ vilja fråga dig om du skulle vilja..äta lunch i någon resturang?
-Visst!vänta..är det här typ en dejt?
-Ja haha!
-Okej :)
-Så det är ett ja?sa han och sken upp.
-Japp.
-Ringer dig sen!
-Okej!

_____________________________________

När jag var hemma gick jag och la mig eftersom klockan var 12 och jag var astrött.
Nästa dag vakanade jag av 2 sms.
En från Harry som sa 'Goodmorning sunshine :]' och en av Zayn som sa 'Skulle du vilja hänga idag?'
Jag svarade på båda.
På Harrys:
Aww tack :]
På Zayns:
Jag och Harry ska typ på en..dejt idag....men han skulle ringa mig när han hämtar mig,så vi kan hänga tills då.
Jag fick inget svar på det smset.
efter en stund plingade dörren och jag gick oh öppna.
-SKA DU PÅ DEJT MED HARRY?skrek nästan Zayn
-Ja?
-Men han är värsta playern och allt!
-Han ser inte ut att vara det.
-Men det är han -.-
-varför bryr du dig ens?
-darföratt du är min vän?
-och?
-Okej som du vill,men jag säger dig redan nu,du kommer få ditt hjärta krossat och även att han har 48787899760 tjejer som kommer avunda dig men whatever,gör som du vill!
Han slog igen dörren.
-Vem var det?frågade pappa.
-Zayn.
-jaha..
Jag gick upp på mitt rum oh stängde igen dörren.
Jag försökte ringa Zayn men han svara inte.
jag tweeted '@ZaynMalik okay stay mad'.
Han svarade '@Kellyklarksoner As i said im going to be right in the end...dont even dear come and tell me your sorry cause when you get your heart breaked im gonna be 'WHAT DID I SAY?'.
jag svarade: srsly you think your always right.
Han svarade: K.
Jag kollade mina mentions haha directioners hade skickat mig:@KellyClarksoner you idiot leave Zayn alone before we all come and kill you -.- b*tch.
Jag svarade inte på något av de utan jag logga ut.
Telefonen ringde.
Jag svarade.
A:Hallå?
H:Tja det är Harry!
A:Hej Harry!
H:du kan vi ses on en timma?
A:Visst!vart ska vi?
H:Överaskning ;)
A:haha okej hejdå!
H:ps ta på dig en kläninng!
A:okej hejdå!
H:Hejdå!
Jag bytte snabbt om till en fin kläninng.
Jag tog på mig några smycken och innan jag märkte ordet av det hade det gått en timma.
Jag hörde en bil tuta nerifrån.
Säkert Harry.
Och det var det!
-Tja sa han och gav mig en kram.
-Tja tja!sa jag oh besvarade kramen.
-Du ser riktifgt fin ut!sa han och log.
-Awwh tack!du med.
Han log lite.
Vi gick ut och satte oss i hans bil.
-Vart skulle vi?
-Jag sa ju att det var en överaskning!
När vi var framme var det en stor sal med tonåringar i.
Det var en stor skylt där det stog: 'PROM'
-Va?ska vi till BAL?
-Japp.
-Men du går ju inte här..och inte jag heller.
-Men vi ska ju crasha det förstår du väl haha.
-Va?
-Men det är lungt,de kommer inte göra något eftersom de vet vem jag är..jag är ju trots allt känd.
Han tog tag i min hand och vi gick in.
Först märkte inte någon något men sen skrek någon tjej:HARRY STYLES ÄR I RUMMET OMG.
Alla stirrade plötsligt på oss.
Till och med DJn stängde av musiken.
-Ehh...kan ni snälla inte ringa säkerhetsvakterna?Emm vi vill bara ha lite roligt sa Harry.
visst instämde de.
Jag blev så förvånad att de faktiskt lyssnade på oss!
Vi hade verkligen kul den natten,vi dansade as mycket!
Jag dansade hela tiden med Harry och på tryckaren var han nära att kyssa mig..men det gjorde han inte.
Vi åkte hem runt 3 tiden.
-Det har verkligen vart kul sa Harry
-Ja verkligen!
Han gav mig en kyss på kinden och sa:
-Jag ringer upp dig imorn.
Jag tog på mig pjamasen och sommnade med ett stort leende på läpparna.
___________________________________
KOMMENTERA VAD NI TYCKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0