Your everything to me - Chapter 4

-Kom över du?frågade han.
-Jag är sjukt trött!Det kan bli en annan dag. svarade jag.
-Okej sa han och log.
-Vi syns la han till.
-Hejdå
_____________________________________
1.Melina (emily osment) 2.Angie (victoria Justice) 3.Bowlinghallen 4.Harry's tshirt.
Jag gick till mitt rum och arbetade lite på teckninngen jag hållde på med.
Jag skulle börja i en konstskola och arbeta med konst.
Jag börjar där om 10 dagar..ser verkligen ifram imot det såatt jag inte behöver vara instängd här hela tiden.
Jag kolla också lite på tv och sen kom mamma och pappa hem.
-Dröjde vi? frågade pappa
- Ja. Vad gjorde ni? sovde eller?
-Inte sån attityd.
jag gick till mitt rum och tog up min laptop.
Jag gick in på facebook och såg att Sanna var inloggad.
(A är Angie och S är Sanna)
A:Hej älskling
S:Hej hej,berätta allt nu.
A:vad ska jag berätta haha?
S:är london fint?
A:Jaaa! sjukt fint.
S:Har du börjat i konstskolan än?
A:Nepp om 10 dagar.
S:Jaha har du träffat någoon kille än ;)
A:Jag har träffat killar haha det är ju inte som om dte inte finns killar i london.
S:Skärp dig!du vet vad jag menar
A:Nej nej bara stötte på en kille som hette Harry Styles,du kankse vet vem han är?Han är från ett band.
S:VAD I..HARRY STYLES?OMG.
A:Och jag bor granne med Zayn Malik.
S:ZAYN MALIK?OMG JAG MÅSTE KOMMA TILL DIG NÅGON GÅNG.,LYCKOS!
A:haha kan du inte komma på jullovet?
S: jag ska försöka övertala min mamma,jag har egna pernagr till resan,jag ringer imorn <3
A:okej :]
S:måste dra nu!
A:Okej hej då!
jag kolla runt lite på facebook och satte på Kelly Clarkson:Stronger.
Efter det tog jag en dusch och sen la jag mig.
nästa dag:
Jag vaknade upp,borstade tänderna,tog en snabb dusch mm.
Jag gick in på oceanup snabbt och det stog "Zayn Malik med ny tjej".
Trevligt antar jag..fast allt jag kunde tänka var "IDIOT!".
just då ringde telefonen och det var ett okänt nummer.
-Hallå?svarade jag.
-Hej sa Zayn
-HUR FICK DU MITT NUMMER?!
-jag har min vögar haha.
-Vad ville du?
-Gå tlll ditt fönster,jag vill prata.
-Okej
jag stände av telefonen och gick till fönstret med mina shorts och mitt linne.
Det snöade så jag frös.
-Så..jag hörde att du dejtar en ny tjej?
-Hur fick du veta det?
-jag har mina vägar.
-Aa hon heter Melina..
-Har jag frågat efter hennes namn?nej just det.
-Vill du typ häng eller något.
-Visst.
jag tog på mig jackan och några mjukisar och så gick jag ut.
-Så..vad ska vi göra?
-Vill du gå och bowla kanske?Niall,Harry,Louis och Liam kommer också vara där.
Jag log lite när han sa Harry.
-Men jag har ju mjukisar och en tisha på mig..ska bara gå och byta snabbt.
Jag gick up och det dröjde bara några minuter tills jag var klar.
Vi åkte med Zayns bil och jag såg genast Harry komma imot mig.
han gav mig en kram och sa:
-Vart har du vart?ängesen man hörde av dig!
-Tja Harry
efter det gick jag och hälsa på de andra.
Vi gick in och jag såg en tjej som Zayn gick imot och gav en kyss på kinden.
Måste vara Melina.
-Ska vi dela in lag?frågade Niall
-Visst
-Vem delar in?
-Niall och Liam får dela in lag.
-Jag tar Zayn sa Niall
-Jag tar Harry
-Melissa
-Angie
-Ni kan ta Louis sa Niall
De började.
Melina sköt och fick ner 5.
Min tur...STRIKE!
-Bra gjort sa Zayn
haha Melina gav mig värsta bitch-looken.
spelet fortsatte.
Efter vi spelat ett tag rog vi till en jättefin resturang och åt där.
Vårat lag vann såklart hehe.
Jag gick helatiden brevid Harry och Louis.
Harry hade på sig en tröja som det stog:"Harry *heart* Louis" på haha :]
Louis var verkligen asrolig!
Jag skratta hela tiden.
När vi var framme i restuangen satte jag mig brevid Harry och på min andra sida var Liam.
-Så..Angie vad håller då på med just nu?
-Ehh ingenting faktiskt,jag ska börja på konstskola om 10 dagar.
-Jaha,det är ju sjukt bra.
-Någon dag kan du kanske visa mig dina teckiningar?viskade Harry i mitt öra.
-Visst sa jag och log mot honom.
____________________________________________
Vad tycker ni?
Kommentera <3

Kommentarer
Postat av: feffe

awesome :)

2011-12-21 @ 22:51:58
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0