Your everything to me - Chapter 2

-Okej,vem valde film?
-Pontus
jag gick snabbt upp och tog en dusch.
Sen gick jag ner och vå kollade på 'Grown Ups'.
Awesome film!
______________________________________
1.Angie's kläninng 2.lite av fest lokalen 3.Harry
Nästa dag vaknade jag upp och tog en promenad med våran hund.
Han hette Chipp och var 1 år.
Jag gick ett tag och svängde in på affären och köpte tugummi,frukt och lite annat.
-Lägg av Chipp sa jag till hunden som skällde till en annan hund.
Jag kollade upp och tänkte säga förlåt till ägaren då jag såg att killen såg ut som Zayn...eller shit! Det var Zayn!
-Tja? sa han
-tjena
-Visste inte att du hade en hund..
-..Men nu vet du det!
-Kan du lägga av med den där attityden eller?
-Vilken attityd?
-Den där som visar att du är irriterad på mig hela jävla tiden!Jag skulle också kunna vara det men jag försöker ju vara trevlig! Ser du inte det eller? sa Zayn med en arg röst
- Varför ska jag vara trevlig? Du började bli irriterad på mig nära jag inte hälsade på dig föratt jag inte såg dig!
Jag upptäckte då hur arga vi lät.
-Men du är ju som alla tjejer,elak utan anledning
-det är iallafall inte jag som är en snobb sa jag med irriterad röst.
han blev ganska sur och gick därifrån.
Gud vad töntigt det här hade vart!
Fattar inte att han faktiskt blev arg..anyways.
jag gick hemmåt och la sakerna jag köpt i köket.
Jag gick upp till datorn och gick snabbt in på twitter.
jag hade typ 8k följare..haha mitt konto var för Kelly Clarkson!
Jag älskar henne!
efter det chilla jag bara lite,kolla på tv etc.
plötsligt plinga det på dörren.
-Angie öppna dörren sa min mamma
-okej okej jag är på väg!
Jag la ifrån mig TV dosan och gick och öppna dörren.
-Ehh du Anige sa Zayn
-Vad vill du?!
-Ville bara fråga om du kunde förlåta mig...
-Var det allt? sa jag och stängde dörren.
Han skrek utifrån: OCH SÅ VILLE JAG SÄGA ATT VI SKA HA VÄRSTA FESTEN IFALL DU VIILL KOMMA!
Zayns perspektive:

Allt jag igentligen ville var och bli sams med henne,hon ser ut att vara en snäll tjej..jag känner mig verkligen som en shitstövel efter det som hände.
Angie's perspektive:

Jag öppnade sakta dörren och frågade varför.
-Föratt de vill jätte gärna träffa dig...äsch du får veta sen,Och det är ingen dejt!
-Bra..okej visst. När?
-Klockan 5 hämtar jag dig.
-Okej.
Jag gjorde i ordining mig själv,tog på lite mascara och läppstift sen kolla på tv tills klockan blev 5.
Dörrklockan plingade och jag öppna.
-Ska bara ta på mig skorna sa jag tilll Zayn
-Du ser ju bra ut sa han
-Tack. Du ser inte så dålig ut heller!
När jag var klar åkte vi iväg i Zayn's bil.
När vi bar framme gick vi ner och jag hälsade på alla.
Det var så SJUKT stort och fullt med folk!
Shit mummlade jag..
Jag hälsade på alla i Zayn's band.
-Niall
-Louis
-Harry
-Liam
hette de.
-Jag heter Angela men kalla mig helst Angie!
Vi gick och satte oss och Zayn sa:
-Aye louis,Niall & Liam..kan ni komma och hjälpa mig med en sak?
-Okej sa de alla
Tja sa han med krulligt hår som hette Harry.
-Tja sa jag och skakade hans hand.
-Ska du dricka något?
-jag dricker bara Redbull och lättcider haha
-Jaha haha! Hur gammal är du?
-18. du?
-17.
-Jaha!
efter en stund sa han:
-Jag älskar de här låten! Vill så gärna dansa *Tonight Tonight spelades*
-Jag älskar också den här låten!Hot chelle rae är ett av mina favorit band!
-Vill du..dansa?
-visst sa jag och log lite.
vi dansade till typ 3 låtar sen satt vi oss.
-Det där var kul! sa Harry och skratta lite.
Zayn's perspektive:
Jag har ingen ide varför jag inte kan slita min blik från Angie och Harry..Jag menar...jag letar inte efter en tjej för tillfället..
Jag gick och tog lite snacks och ett glas öl.
en timma senare:
-SHIT! ZAYN SLUTA IDIOT!! Vad är det med han frågade jag.
-Han blir alltid så när han dricker för mycket! svarade Harry
Zayn stod där och slogs med någon 2 random killar..Jag och Harry försökte verkligen få bort han och tillslut slog Harry till killen som bråkade med Zayn.
-Zayn är du okej? frågade jag med orolig röst.
-Ja typ sa han
snart kom Harry dit och vi hemtade en ispåse och satte på Zayn's öga.
Han hade ju verkligen blivit slagen!
Jävla idioter var de som gjort det!
Jag gick dit och gav en käftsmäll till de som slagit Zayn haha!
_____________________________
Vad tycker ni?Bra?Dåligt?Borde jag fortsätta?
KOMMENTERA!<3

Kommentarer
Postat av: Hajar - @SelenaSignature

You should continue! :) ♥

Love Yahh. xoxo

2011-12-19 @ 17:42:44
URL: http://twitter.com/selenasignature
Postat av: feffe

2011-12-19 @ 20:30:40
Postat av: feffe

du ska fortsätta :)!

2011-12-19 @ 20:31:20
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0