your everything to me - chapter 5

När vi var framme i restuangen satte jag mig brevid Harry och på min andra sida var Liam.
-Så..Angie vad håller då på med just nu?
-Ehh ingenting faktiskt,jag ska börja på konstskola om 10 dagar.
-Jaha,det är ju sjukt bra.
-Någon dag kan du kanske visa mig dina teckiningar?viskade Harry i mitt öra.
-Visst sa jag och log mot honom.



Efter vi ätit så kramade jag om alla utom Melina eftersom hon hade bitch-blikat mig hela tiden.
Jag började gå hem medans jag lyssnade på musik,Zayn hängde inte med för han och melin a skulle
någonstans.
När jag kom hem så jobbade jag med min teckning ett tag,sen borstade jag mina tänder & bytte om
sen så la jag mig.
Nästa morgon vaknade jag sätt sent,jag åt,borstade tänderna och sånt.
Sen satte jag mig på min säng och hållde på med mobilen,efter ett tag smsade Zayn mig
att jag skulle öppna fönstret,jag öppnade fönstret.
-hej, sa zayn.
-hej.
-men du jag och killarna undrade om du ville hänga med till ett tivoli?
-ja,jag kan hänga med,sa jag och log.
-juste melina ska vara med också
-fantastiskt, sa jag.
-men jag smsar dig om typ 2 timmar när de kommit.
-okej,hej då
-hej då ,sa han och log.
Jag bytte om och fixade till håret,sen satte jag på tv och kollade på något roligt
program jag aldrig sett inann.
Efter programmet smsade Zayn mig,jag tog på mig mina skor,tog min väska och gick till dem.
Vi satte oss i taxin och åkte dit.
Liam,Louis,Niall&Harry sprang mot den stora karusellen medans Zayn & Melina hållde handen och gick sakta.
Så jag bestämde mig att springa efter killarna,vi stod i kön ett tag,när vi kom in så satt jag vid Harry,Zayn med Melinda och Louis,Niall,Liam mosade ihop sig så ingen skulle sitta ensam.
Efter karusellen så gick vi och försökte vinna gossedjur & sånt.
Jag är bäst på sånt jag vann sju stycken,alla andra vann högst två.
Harry vann 1 och gav den till mig :)
-Aww sa jag
-Hahaha :) Gilla du den?
-Jaa!jag ska behålla den föralltid!
Han hade vunnit en stor nallebjörn.
Efter det skulle vi åka frittfall.
-Omg jag kommer dö sa Niall när vi var längst upp och den skulle precis åka ner.
Alla skrek men fyfan!Ingen slår Nialls skrik!det är så jäkla sött!
När vi skulle gå av hade jag märkt att Harry hållt min hand riktigt försikitigt när vi skulle åka.
Jag log mot honom och han fråga vad det var.
-Haha inget sa jag och log lite igen.
Efter en stund sa han:
-Du..skulle jag kunna få ditt nummer?
-Visst!
Vi bytte nummer och han var så söt mot mig hela dagen!
Jag sneglade lite mot Zayn & Melina.
-Vad fan stirrar du på?frågade Melina
-ursäkta mig?
-hör du dåligt eller?
-Haha.
-Asså seriöst varför följde du med?Du är bara en bitchig liten flicka.
-Vafan Melina?sa Zayn och blängde på henne.
-Vad?
-Jag bjöd henne!Shit!låt henne vara!
Hon kolla på  Zayn med en ganska irriterad blick men jaja.
När alla gått till någon karusel så var det bara jag och Zayn kvar.
-Tack föratt du skydda mig eller whatever.
-Äsch,hon kan vara jobbig ibland.
-Ibland? mummalde jag för mig själv.
-Jag ska låtsas att jag inte hörde det där!sa han och skratta
Jag log mot honom.
-Du har ett fint leende sa han.
-Ohh shit sa jag precis det där?haha!tänkte högt..förlåt. sa han.
-Det är lungt!Jag berättar inte till någon:)
Han llog mot mig.
-Du har också ett fint leende..
det var helt tyst.
-Oj det här blev lite akward sa jag.
-Hahaha!
Då kom de andra och vi fortsatte alla helt enkelt ha en bra dag.
Vi begav oss hemmåt typ klockan 12 haha!
-Du innan du går sa Harry
-Mm?
-Jag skulle typ vilja fråga dig om du skulle vilja..äta lunch i någon resturang?
-Visst!vänta..är det här typ en dejt?
-Ja haha!
-Okej :)
-Så det är ett ja?sa han och sken upp.
-Japp.
-Ringer dig sen!
-Okej!
____________________________
Vad tycker ni?
Min kompis Feffe hjälpte till med mer än halva kapitlett så tack till henne!
hon har också en novellblogg: starstories.blogg.se!
Kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0