Your everything to me - Chapter 3

-Zayn är du okej? frågade jag med orolig röst.
-Ja typ sa han
snart kom Harry dit och vi hemtade en ispåse och satte på Zayn's öga.
Han hade ju verkligen blivit slagen!
Jävla idioter var de som gjort det!
Jag gick dit och gav en käftsmäll till de som slagit Zayn haha!
______________________________________________________

Vakterna slängde ut de killar som bråkat med zayn och vi fick Zayn att sätta sig på soffan.
-Åhh shit mumlade han.
-Vad är det frågade jag.
-allt snurrar runt,skit också.
-Hur mycket drack du igentligen?!
efter en stund var festen slut och vi var alla påväg ut.
-Du,även om vi inte fick så mycket tid tillsammans så var det kul och träfffa dig,Kul var det också! sa Harry och gav mig en kram.
Jag besvarade kramen och sa att jag också hade haft kul.
-Kommer du eller? sa Zayn som lät lite irriterad.
-Du kör sa han
-alltså om det är okej san han och klämde fram ett litet leende.
-Ja visst,du har ju druckit så..
-Mm
i en liten stund blev det väldigt tyst i bilen,nästan sånhär akward stämming.
-Gillade du festen? sa han efter en stund.
-Mmm det var kul.
-Vad bra..du vet väl att Harry inte har en tjej?
-Det har jag väl fattat haha!
-Men ska ni typ börja gå ut och grejer?
-Vet faktiskt inte,Jag söker inte för en kille för tillfället,men du kan väl inte kontrollera om du blir kär.
-Är du hemma imorn?
-Ja,vart ska jag annars vara?
-Aa..ehh kan jag komma över?alltså jag vill verkligen inte att vi ska vara osams och så,du är en shysst tjej.Och bara som vänner,right?
-Mm visst!kom över när du vill.
-Okej sa han oh trängde åter igen fram ett leende.
När vi var framme gick vi båda åt våra håll och jag tackade föratt jag fick komma.
När jag kommit in bytte jag snabbt till ett linne och mjukisar.
sen gick jag till min säng och sommade djupt.
Nästa dag vaknade och gick ut med Chipp som vanligt!
Typ klockan 3 ringde dörrklockan och jag öppna.
-Tja sa Zayn
-Tja tja!
jag släppte in han och frågade vad han ville göra.
-Vet inte? haha.
-då börjar vi kolla på tv då!Jersey shore är på!
Vi kollade på Jersey shore och jag frågade vad Zayn trodde skulle hända.
-I think JWOWW is gonna kick sweetheart's ass sa han med hans söta brittiska accent.
-hahaha!
-Jag tror jag kommer få mardrömmar av det här sa han efter ett tag.
Jag börja skratta och han med.
-Vill du käka? frågade jag efter en stund.
-Mm visst.
-Finns det någon pizzeria i närheten?frågade jag.
-Aa den heter typ London's pizza
-Haha!Då drar vi dit då.
-Lets go.
Min mamma,pappa och Pontus var hos Zayns föräldrar.
Efter en dag av hängande med Zayn upptäckte jag att han faktiskt var ganska schysst.
När han gick hem sa vi hejdå och jag gick till datorn en stund.
Gick snabbt in på twitter och på facebook.
Zayn följde mig...inte konstigt eftersom jag hade sagt till han vad mitt twitternamn var.
Jag följde tillbaka och gick till fönstret.
Zayns fönster var brevid mitt så jag sa åt han och öppna den.
-Tja tja!
-Tja!var det något speciellt du ville? frågade Zayn.
-Mmm,Kan då fråga mina föräldrar när de ska komma hem?
-okej vänta en sekund.
efter en stund kom han tillbaka och sa att de sagt att de ska vara där lite till.
-Kom över du?frågade han.
-Jag är sjukt trött!Det kan bli en annan dag. svarade jag.
-Okej sa han och log.
-Vi syns la han till.
-Hejdå
_________________________________
Jag vet att typ inget händer just nu,men det är inte spännande om de typ blir kära första delen.
Vad tycker ni?
Kommentera?

Kommentarer
Postat av: feffe

awesome :)

2011-12-20 @ 18:14:24
URL: http://starstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0